11.07.2019

Filmy religijne | „Lud z królestwa niebieskiego” Tylko uczciwi wejdą do królestwa Bożego | Świadectwo wiary

Pan Jezus, Filmy religijne,  Świadectwo wiary,  Proroctwa biblijne, Filmy o bogu, WIDEO, Filmy z życia kościoła,

Cheng Nuo kiedyś była lekarzem. Nawet po tym, jak uwierzyła w Boga, gdy w codziennym życiu przytrafia jej się coś, co uderza w jej własne interesy i dobre imię, wciąż nie może przestać kłamać i oszukiwać. W obliczu prób i cierpienia dochodzi nawet do błędnych wniosków i zaczyna narzekać na Boga, ale dzięki poszukiwaniom prawdy powoli zaczyna rozumieć przyczynę swojej nieprawości oraz samolubną i nieuczciwą, szatańską naturę. Zaczyna skupiać się na szukaniu prawdy, by wyzbyć się tendencji do opowiadania kłamstw oraz nieuczciwości z serca.
Później zostaje aresztowana przez Komunistyczną Partię Chin, podczas wykonywania swojego obowiązku, i poddana druzgocącym torturom, lecz jest gotowa raczej umrzeć niż powiedzieć kłamstwo i odmawia wyparcia się Boga. Niesie piękne, donośne świadectwo Boga. Cheng Nuo stopniowo udaje się stać uczciwą osobą, która prawdziwie kocha i słucha Boga. Chcesz poznać jej historię?

Proszę obejrzeć: Filmy o Bogu


Filmy religijne | „Lud z królestwa niebieskiego” Tylko uczciwi wejdą do królestwa Bożego | Świadectwo wiary


Pan Jezus powiedział „Zaprawdę powiadam wam: Jeśli się nie nawrócicie i nie staniecie się jak dzieci, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego” (Ewangelia Mateusza). Pan Jezus powiedział nam, że tylko prawi ludzie mogą wstąpić do królestwa niebieskiego i tylko prawi ludzie mogą być ludźmi królestwa.

Bóg Wszechmogący mówi: „Ci, którzy są przeciwko Mnie, nie są ze Mną zgodni. To samo dotyczy tych, którzy nie miłują prawdy, a buntujący się wobec Mnie są nawet bardziej przeciwko Mnie i mniej zgodni ze Mną. Wszystkich niezgodnych ze Mną oddaję w ręce złego. Oddaję ich zepsuciu przez złego, daję im pełną swobodę, aby ujawnili swoją nikczemność, i ostatecznie przekazuję ich złemu na pożarcie. Nie dbam o to, ilu ludzi Mnie wielbi, to znaczy, nie dbam o to, ilu ludzi wierzy we Mnie. Interesuje Mnie tylko to, ilu ludzi jest ze Mną zgodnych. Wynika to z tego, że wszyscy ci, którzy nie są ze Mną zgodni, są źli i zdradzili Mnie. Są Moimi wrogami i nie zamierzam „chronić” swoich wrogów w Moim domu. Ci, którzy są ze Mną zgodni, będą na zawsze służyć Mi w Moim domu, a ci, którzy pozostają ze Mną w nieprzyjaźni, będą na zawsze cierpieć kary ode Mnie. Ci, dla których ważne są tylko słowa Biblii, a nieważna jest prawda lub podążanie Moim śladem, są przeciwko Mnie, ponieważ ograniczają Mnie wedle Biblii i do Biblii, i bluźnią przeciwko Mnie. Jak tacy ludzie mogliby stanąć przede Mną? Nie zważają na Moje czyny, na Moją wolę ani na prawdę, obsesyjnie trzymając się jedynie słów – słów, które zabijają. Jak tacy ludzie mogliby być ze Mną zgodni?” (z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”).

Zalecenie: Proroctwa biblijne

没有评论:

发表评论