5.17.2019

Historie osób, które pokonały uzależnienie od gier dzięki wierze w Boga

Film Chrześcijański, Bóg Wszechmogący, Błogosławieństwa Boże, Filmy chrześcijańskie 2019, słowo Boga, WIDEO, Filmy z życia kościoła,
Dzisiaj oglądam film o nastolatku uzależnionym od gier online. Nie chciał iść do szkoły. Po prostu chciał grać w gry online. Stawał się coraz bardziej dekadencki i degeneruje. Jego rodzice próbowali różnych metod, aby pomóc mu pozbyć się uzależnienia od Internetu, ale na próżno.
Później przyjął ewangelię Boże dni ostatecznych, odczytał słowa Boga i zrozumiał, że gry internetowe są narzędziami szatana, aby zmylić ludzi i zepsuć ludzi. W końcu polegał na Bogu i pozbył się uzależnienia od Internetu, podążając za właściwą ścieżką życia. Przyjaciele, czy chcecie wiedzieć, w jaki sposób polegał na Bogu, aby pozbyć się uzależnienia od Internetu? W jaki sposób Bóg układ jakiegoś człowieka i kilka rzeczy, aby go uratować? Film chrześcijański „Dziecko, wróć do domu”, mówi sekret pozbywania się uzależnienia od Internetu.




Bóg Wszechmogący mówi: „Chociaż jednak człowiek upada, jego serce nie ośmiela się odejść daleko ode Mnie. Któż wśród stworzeń nie kocha Mnie z powodu Moich uczynków? Kto nie tęskni za Mną w związku z Moimi słowami? W kim nie rodzi się uczucie oddania z powodu Mojej miłości? Tylko z powodu szatańskiego skażenia człowiek nie jest w stanie dotrzeć do królestwa, tak jak tego oczekuję. Nawet najniższe standardy, których wymagam, budzą w nim obawy, nie mówiąc już o dniu dzisiejszym, Erze, w której szatan szaleje i jest opętańczo despotyczny, lub w czasach, gdy człowiek został tak zdeptany przez szatana, że całe jego ciało jest oblepione brudem. W którym momencie nie zasmuciło Mnie to, że człowiek z powodu swego zdeprawowania nie zwraca uwagi na Moje serce? Czy może lituję się nad szatanem? Czy może w Mojej miłości popełniam błąd? Kiedy człowiek Mnie nie słucha, Moje serce płacze w ukryciu; kiedy człowiek się Mi sprzeciwia, karcę go; kiedy człowiek jest zbawiany przeze Mnie i wzbudzony z martwych, karmię go z najwyższą troską; kiedy człowiek Mnie słucha, Moje serce odczuwa ulgę i natychmiast wyczuwam wielkie zmiany we wszystkich rzeczach w niebie i na ziemi; kiedy człowiek chwali Mnie, jakże mógłbym się z tego nie radować? Kiedy człowiek daje świadectwo o Mnie i Ja go pozyskuję, jakże mógłbym nie być otoczony czcią?” (z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”).
Film Chrześcijański, Bóg Wszechmogący, Błogosławieństwa Boże, Filmy chrześcijańskie 2019, słowo Boga, WIDEO, Filmy z życia kościoła,
Obraz Kościoła Boga Wszechmogącego

Zobacz więcej: Filmy chrześcijańskie 2019

4 条评论:

  1. Współczuję sytuacji. Trzeba się leczyć. Można z tego wyjść i t jest najważniejsze.

    回复删除
  2. W sumie uzależnienie od gier, komputera czy nawet internetu to całkiem nowa forma uzależnień która niestety jest dość groźna. Moim zdaniem takie osoby jak najbardziej kwalifikują się do odbycia terapii jednym z ośrodków np. https://detoksfenix.pl/ gdzie mogą liczyć na pewno na skuteczną pomoc.

    回复删除
  3. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda sesja z psychologiem online? To proste - wszystko, co potrzebujesz, to stabilne połączenie internetowe i komputer lub telefon. Na stronie https://psycholog-ms.pl/psycholog-online/ dowiesz się, jak to działa. Pamiętaj, że zdrowie psychiczne jest równie ważne jak fizyczne, a odpowiednia pomoc może znacznie poprawić Twoje samopoczucie.

    回复删除