5.16.2019

Rozpoznać głos Boga, oraz nadążać za dziełem Bożym. | Kościół Boga Wszechmogącego

Bóg Wszechmogący, Filmy chrześcijańskie 2019, Film Chrześcijański, Kościół Boga Wszechmogącego, Pan Jezus, Błyskawica ze Wschodu, WIDEO, Klipy filmowe,

Rozpoznać głos Boga, oraz nadążać za dziełem Bożym. | Kościół Boga Wszechmogącego


Drodzy bracia i siostry, oto nadchodzi kres dni ostatecznych. Spełniły się prawie wszystkie przepowiednie głoszące nadejście Pana.
Teraz wszyscy wiedzą, że Kościół Boga Wszechmogącego jest obecnie jedynym kościołem, który otwarcie twierdził, że Bóg Wszechmogący jest drugim przyjściem Pana Jezusa. Czy Bóg Wszechmogący jest Panem Jezusem, który powrócił w ciele? Proszę obejrzeć Film chrześcijański „Oczekiwanie” Klip (5) – Jak rozpoznać głos Boga? Wszystkie odpowiedzi są tutaj…



Bóg Wszechmogący mówi: „Dzisiaj ci, którzy darzą Mnie prawdziwą miłością, tacy ludzie są błogosławieni; błogosławieni, którzy podporządkowują się Mojej woli – oni na pewno pozostaną w Moim królestwie; błogosławieni ci, którzy Mnie znają – oni z pewnością będą dzierżyć moc w Moim królestwie; błogosławieni ci, którzy Mnie szukają – oni z pewnością umkną więzom Szatana i będą cieszyć się błogosławieństwem we Mnie; błogosławieni ci, którzy są w stanie porzucić samych siebie – na pewno wejdą w Moje posiadanie i odziedziczą obfitości Mojego królestwa. Upamiętnię tych, którzy trudnią się dla Mnie, wezmę w objęcia tych, którzy się dla Mnie wykosztowują, i ześlę przyjemności na tych, którzy składają Mi ofiary. Pobłogosławię tych, którzy odnajdują radość w Moich słowach; z pewnością będą oni filarami podtrzymującymi strop w moim królestwie, i na pewno będą mieć niezrównane obfitości w Moim domu, a nikt nie będzie mógł się z nimi równać” (z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”).

Zobacz więcej Filmy chrześcijańskie 2019

1 条评论:

  1. Znalezienie odpowiedniego wsparcia psychologicznego może być kluczowe dla zdrowia emocjonalnego i psychicznego. Strona https://psycholog-ms.pl/wsparcie/ oferuje szeroki zakres usług psychologicznych, w tym indywidualne konsultacje, terapię dla par oraz wsparcie dla rodzin. Blog wyjaśnia, że każda sesja jest dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta, co umożliwia efektywne adresowanie specyficznych problemów i sytuacji. Ponadto, strona podkreśla wagę zachowania poufności i profesjonalizmu w trakcie sesji, co jest niezbędne dla budowania zaufania między klientem a terapeutą.

    回复删除