5.15.2019

Oto sposób w jaki powróci Pan!


Pan Jezus złożył nam kiedyś taką obietnicę: „A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, żebyście, gdzie ja jestem, i wy byli”. (Ew. Jana 14:3). Kiedy powróci, natychmiast zabierze nas do królestwa niebieskiego. To była naszą największą nadzieją, przez wszystkie lata wyznawania wiary. Ale wersety o powrocie Pana, można podzielić na dwa rodzaje. Jeden rodzaj to te, o przyjściu Pana wśród obłoków, czego świadkami będą wszyscy. Inne mówią, że przyjdzie niczym złodziej, w jaki sposób mamy go wyczekiwać, aby móc go powitać? Pytanie to dręczyło mnie od dłuższego czasu, przeczytałam wiele książek o wartościach duchowych, i szukałam wielu pastorów, ale nie mam jeszcze dokładnej odpowiedzi. Później przyjąłam dzieło Boga w dniach ostatecznych i doświadczyłam Jego słów. Zrozumiałam , że tajemnica przyjścia Pana. Jeśli masz taki sam problem jak ja, teraz obejrzyj „Wcielenie: Odkrycie tajemnicy (Część pierwsza)”

Bóg jest Miłością, Pan Jezus, wcielenie, Bóg Wszechmogący, Kościół Boga Wszechmogącego, Błyskawica ze Wschodu, KSIĄŻKI, Książki o wejściu w życie,
 Bóg jest miłością
Bóg Wszechmogący mówi: „Chociaż Jezus wykonał wiele pracy wśród ludzi, jedynie wypełnił dzieło odkupienia całej ludzkości i stał się ofiarą za grzech człowieka, ale nie wyzwolił go od całego zepsucia.
Pełne uwolnienie człowieka od wpływu szatana wymagało nie tylko przyjęcia przez Jezusa grzechów człowieka jako ofiary za grzechy, ale także wymagało od Boga, aby dokonał większego dzieła, by całkowicie uwolnić człowieka od jego usposobienia, które zepsuł szatan. I tak, kiedy grzechy człowieka zostały mu przebaczone, Bóg powrócił w ciele, aby wprowadzić człowieka w nowy wiek, i rozpoczął dzieło karcenia i osądzania, które wynosi człowieka do wyższej sfery. Wszyscy ci, którzy podporządkują się Jego panowaniu, odniosą pożytek z wyższej prawdy oraz otrzymają większe błogosławieństwa. Będą prawdziwie żyć w świetle oraz zyskają prawdę, drogę i życie”. „Poprzez ofiarę za grzechy człowiek uzyskał wybaczenie swoich grzechów, gdyż dzieło ukrzyżowania już się dokonało i Bóg pokonał szatana. Niemniej zepsute usposobienie człowieka wciąż w nim tkwi i człowiek nadal może grzeszyć i opierać się Bogu; Bóg nie posiadł ludzkości. Dlatego na tym etapie swego dzieła Bóg posługuje się słowem, żeby ujawnić zepsute usposobienie człowieka i prosi go o praktykowanie zgodnie ze ścieżką prawości. Ten etap ma większe znaczenie niż poprzedni i jest również bardziej owocny, gdyż teraz to właśnie słowo bezpośrednio zasila życie człowieka i umożliwia całkowite odnowienie usposobienia człowieka; jest to bardziej wszechstronny etap dzieła. Dlatego wcielenie w dniach ostatecznych stanowi dopełnienie znaczenia wcielenia Boga i doprowadza do całkowitego zakończenia Boski plan zarządzania zmierzający do zbawienia człowieka” (z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”).

Zalecenie: Filmy chrześcijańskie 2019

1 条评论:

  1. Twierdzą, że powrócił Pana i wypełnił proroctwo Pana Jezusa: „Jak bowiem błyskawica pojawia się na wschodzie i jest widoczna aż na zachodzie, tak będzie z przyjściem Syna Człowieczego”. (Ewangelia Mateusza 24:27). Czy to prawda?

    回复删除