4.11.2020

❤️Pozdrawiam serdecznie Wspaniałego popołudnia życzę❤️

 

Podzielę się z tobą: Film chrześcijański | „Tajemnica pobożności” Pan Jezus przybył na „białym obłoku” (Dubbing PL)


"Dlaczego się mówi, że tylko Chrystus jest prawdą, drogą i życiem?
Pan Jezus powiedział: „Ja jestem drogą, prawdą i życiem” (Ewangelia Jana 14:6).
Bóg Wszechmogący mówi: „Słowo stało się ciałem i Duch prawdy zmaterializował się w ciele – że cała prawda, życie i droga stały się ciałem, a Duch prawdziwie przybył na ziemię w postaci cielesnej”. 
Kiedyś myślałam, że wielu teologów i orędowników duchowych sporządziło własne zapisy. Są one szczegółowe. Od wieków wychwalają je święci. Ich zapisy są znacznie bardziej rozbudowane niż listy apostołów. Sądziłam, że oni także są prawdą, drogą i życiem, jednak później czytałam słowa Wszechmogącego Boga, Bóg mówi: „Droga życia nie jest czymś, co może stać się udziałem każdego ani nie jest łatwo dostępna dla wszystkich. Życie może bowiem pochodzić tylko od Boga, co oznacza, że tylko On Sam posiada istotę życia, nie ma drogi życia bez Samego Boga, a więc tylko Bóg jest źródłem życia i niewyczerpywalnym źródłem żywej wody życia. Od kiedy Bóg stworzył świat, wykonał On wiele pracy dotyczącej witalności życia; wykonał wiele pracy, która ożywia człowieka i zapłacił wielką cenę, aby człowiek mógł zyskać życie, ponieważ Sam Bóg jest życiem wiecznym i Sam Bóg jest drogą, przez którą człowiek zostaje wzbudzony z martwych. (…) tylko Bóg jest niezmiennym życiem i tylko Bóg posiada drogę życia. Ponieważ Jego życie jest niezmienne, więc jest wieczne; ponieważ tylko Bóg jest drogą życia, więc Sam Bóg jest drogą życia wiecznego”. Ze słowa Boga Wszechmogącego możemy wyciągnąć wniosek, że prawda, droga i życie pochodzą od Boga. Tylko do Boga należy droga życia.
A tamci apostołowie i wielcy ludzie duchowi, którzy szli za Panem Jezusem, również mówili wiele rzeczy, które przynoszą człowiekowi korzyść, więc dlaczego to oni nie są prawdą, drogą i życiem? Jak powinniśmy rozumieć różnicę pomiędzy tymi dwoma aspektami? Ten krótki film ukaże ci tę prawdę."👇




Zalecenie: Odsłanianie prawdy

没有评论:

发表评论