3.29.2020

Chrześcijański film familijny „Dziecko, wróć do domu” Klip filmowy (3)


Li Xinguang powiedział: „Próbowałem rzucić granie, ale nie umiem się kontrolować!” Patrząc na bezsilny i bolesny wyraz chłopca w filmie, czuję to samo. Od rana do wieczora telefon komórkowy nie opuszcza mój rąk, nadal potrzebuję telefon komórkowy kiedy jem.
Straciłam kontrolę nad moimi myślami, będę całymi dniami grał i nie robiłam nic, co powinienem. W głębi ducha chcę rzucić gry internetowe, ale po prostu nie umiem się kontrolować. Czuję się podle! Ale naprawdę nie mogę nic z tym zrobić. Ale ten film dał mi odwagę i pewność, aby przerwać uzależnienie od Internetu. Udostępnij wszystkim, Klip filmowy (3) – Szczera wiara w Boga może skutecznie zwalczyć uzależnienie od gier.👇



Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Świadectwa chrześcijańskie

没有评论:

发表评论