1.02.2020

Filmy o Bogu 2019 „Nasz pastor powiedział” (Dubbing PL)


Czyje słowa powinniśmy być posłuszni, gdy wierzymy w Pana? Kiedyś myślałam, że pastor wierzy w Boga dłużej niż nas, i wiedzieli więcej o Biblii niż nas, więc poprosiłam naszych pasterzy o wszystko.
Kiedy ktoś niesie świadectwo, że Pan przyszedł, by dokonać dzieła oczyszczenia i zbawienia ludzkości. Poszłam zapytać pastora, czy to prawda czy nie. Pastor powiedział, że to podróbka. Nie próbowałam badać. Później, poprzez komunikację z braćmi i siostrami, zrozumiałam i zaakceptowałam to. W przeciwnym razie straciłam okazję do powitania Pana! Dziś oglądałam wideo, mówiąc, że powinniśmy postępować zgodnie z naukami Boga i słuchać głosu Bożego, abyśmy mogli spotkać Pana i zostać wprowadzeni do nieba. To rozwiązało mój problem ponownie. Bracia i siostry, przesłuch „Nasz pastor powiedział”, podziel się z wami.



Filmy o Bogu 2019 „Nasz pastor powiedział” (Dubbing PL) 


Yu Shunfu jest osobą wierzącą, która należy do religijnego świata i pełna podziwu oddaje cześć duchownym i starszym. Uważa, że „wszyscy duchowni i starsi zostali wyznaczeni przez Boga, a pokora wobec nich to okazywanie posłuszeństwa Bogu”, dlatego słucha swojego księdza we wszystkim, co robi, nawet w kwestii powitania powracającego Pana. Lecz dzięki błyskotliwej debacie Yu Shunfu przekonuje się, że posłuszeństwo wobec religijnych konwencji jest absurdalne i nieracjonalne aż w końcu uświadamia sobie, że wysławianie Boga to najważniejszy element wiary, a „świątynię” serca należy zachować dla Boga. Dlatego postanawia na własną rękę zgłębiać ścieżkę prawdy i szukać jej…

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Powtórne przyjście Jezusa

没有评论:

发表评论