12.25.2019

Filmy o Bogu 2019 | „Gdzie jest mój dom?” Bóg dał mi szczęśliwą rodzinę (Zwiastun)

Każdy z nas chce mieć szczęśliwy dom, i cieszyć się opieką naszych rodziców, dorosnąć zdrowo i radośnie, ale w rzeczywistości niemożliwe jest, aby wszystko było takie, jak sobie życzysz. Film „Gdzie jest mój dom” opowiada o historii Wenya. Rozwodzie rodziców protagonisty Wenya, a kompletny i szczęśliwy dom został podzielony. Odtąd Wenya jest jak dryfująca rzęsa, straciła ciepło domu, straciła opiekę rodziców.
Właśnie wtedy, gdy Wenya straciła wiarę w jej bolesne życie, Bóg nie porzucił jej. Bóg dał pewność i odwagę do eleganckiego życia, a także dał jej prawdziwie szczęśliwego domu. Historia jest bardzo konotująca i prowokuje do myślenia, co bardzo mnie poruszyło i przyniosło mi wiele korzyści.



Filmy o Bogu 2019 | „Gdzie jest mój dom?” Bóg dał mi szczęśliwą rodzinę (Zwiastun) 


Bóg Wszechmogący mówi: „Człowiek wędrował z Bogiem przez wieki, a jednak nie wie, że Bóg rządzi losem wszystkich rzeczy i wszystkich istot żyjących, ani w jaki sposób organizuje i kieruje wszystkimi rzeczami. Jest to coś, co umyka człowiekowi od niepamiętnych czasów aż do dnia dzisiejszego. I przyczyna leży nie w tym, że drogi Boga są zbyt nieuchwytne, albo, że Boży plan jeszcze nie został zrealizowany, ale w tym, że serce i duch człowieka są zbyt oddalone od Boga. Dlatego też, nawet kiedy człowiek podąża za Bogiem, nieświadomie pozostaje w służbie szatana. Nikt żarliwie nie szuka Bożych śladów ani Jego obecności i nikt nie chce pozostawać pod Jego opieką i ochroną. Przeciwnie, ludzie raczej skłonni są uzależniać się od zepsucia szatana i złego, aby przystosować się do tego świata i zasad życia, jakim hołduje niegodziwa ludzkość. I tak, serce i duch człowieka są składane szatanowi w ofierze i stają się jego pokarmem. Co więcej, ludzkie serce i duch stają się siedliskiem szatana i miejscem jego działania(z książki „Słowo ukazuje się w ciele”).

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Filmy religijne 2019

没有评论:

发表评论