8.19.2019

Pytania o wiarę „W jaki sposób Bóg wykorzystuje szatana do wypełniania służby?”


Niebezpieczna jest droga do królestwa niebieskiego, ale powinieneś zrozumieć dzieła Bożą !

Bóg tak wymanewrował szatana, aby udoskonalić grupę ludzi, czyniąc z nich zwycięzców.

Bóg Wszechmogący mówi: „W Moim planie szatan zawsze depcze Mi po piętach, a jako kontrast dla Mojej mądrości zawsze starał się znaleźć sposoby i środki, aby zakłócić Mój pierwotny plan. Czy mogę jednak poddać się jego oszukańczym knowaniom? Wszystko w niebie i na ziemi Mi służy – czy oszukańcze plany szatana stanowią tu jakąś różnicę? To jest właśnie punkt przecięcia Mojej mądrości, to jest właśnie to, co jest cudowne w Moich czynach, i to jest zasada, według której realizuję cały Mój plan zarządzania”. (z książki „Słowo ukazuje się w ciele”). W jaki sposób dzieło Boże dni ostatecznych wykorzystuje Komunistyczną Partię Chin oraz siły antychrysta obecne w religijnym świecie, by wypełniać służbę doskonalenia ludzi tak, aby stali się zwycięzcami? Dlaczego mówi się, że mądrość Boga wypełnia się w oparciu o przebiegłe plany szatana? Jaki będzie ostateczny efekt działań Komunistycznej Partii Chin i sił antychrysta w religijnym świecie, którzy nienawidzą prawdy i kategorycznie sprzeciwiają się Bogu. Zapraszamy do obejrzenia tego krótkiego filmu.

Film ewangelia | „W jaki sposób Bóg wykorzystuje szatana do wypełniania służby?” Pytania o wiarę 




Bóg Wszechmogący mówi: „Szatan zawsze za Mną podąża, gdy wykonuję swój plan, jako kontrast dla Mej mądrości zawsze szuka sposobów, by zakłócić Mój pierwotny plan. Czy mogę jednak ulec jego knowaniom? Wszystko w niebie i na ziemi Mi służy – czy z oszukańczymi planami szatana może być inaczej? To jest właśnie punkt przecięcia Mojej mądrości, to jest właśnie to, co jest cudowne w Mych czynach, to zasada, według której realizuję Mój plan zarządzania. Budując to królestwo nadal nie unikam intryg szatana, ale wciąż wykonuję swe dzieło. Wśród wszystkich rzeczy we wszechświecie, wybrałem uczynki szatana jako kontrast Moich działań. Czyż nie jest to Moja mądrość? Czyż nie to jest cudowne w Moim dziele?” „Być może wszyscy pamiętacie te słowa: „Ten bowiem nasz chwilowy i lekki ucisk przynosi nam przeogromną i wieczną wagę chwały”. W przeszłości wszyscy słyszeliście tę sentencję, lecz nikt nie pojął prawdziwego znaczenia tych słów. Dziś wiecie już, co się za nimi naprawdę kryje. Te słowa mówią o tym, co osiągnie Bóg w dni ostateczne. A osiągnie to tymi okrutnie doświadczonymi przez wielkiego rudego smoka w krainie, w której ma legowisko. Wielki rudy smok prześladuje Boga i jest Jego wrogiem, dlatego w krainie tej ci, którzy wierzą w Boga, są poniżani i prześladowani. Dlatego też słowa te staną się rzeczywistością w waszej grupie ludzi”. 

Zobacz więcej: Najlepsze filmy o Bogu

没有评论:

发表评论