7.17.2019

Pytania o wiarę | „Bóg powróci jako Bóg Wszechmogący? Jest na to dowód w Biblii?” Imię Boże w biblii

„Ja jestem Alfa i Omega, początek i koniec, mówi Pan, który jest i który był, i który ma przyjść, Wszechmogący” (Objawienia, rozdział 1).


Pytania o wiarę | „Bóg powróci jako Bóg Wszechmogący? Jest na to dowód w Biblii?” Imię Boże w biblii


Słowo Boże „W związku z tym, w trakcie Wieku Prawa Jahwe było imieniem Boga, a w Wieku Łaski Boga reprezentowało imię Jezus. Podczas dni ostatecznych Jego imię to Bóg Wszechmogący – Wszechmogący, który używa swej mocy, by prowadzić człowieka, podbić człowieka, pozyskać człowieka, a w końcu doprowadzić wiek do końca”.
„Niegdyś znano Mnie jako Jahwe. Zwano Mnie też Mesjaszem, a potem ludzie nazywali Mnie Jezusem Zbawicielem, z miłości i szacunku. Dziś jednak nie jestem już Jahwe ani Jezusem, jakiego ludzie znają z przeszłości – jestem Bogiem, który powrócił w dniach ostatecznych, Bogiem, który zakończy wiek. Jestem Bogiem, który powstanie na końcu ziemi, nasycony Moim całym usposobieniem, pełen autorytetu, honoru i łaski. Ludzie nie weszli ze Mną w relację, nigdy nie znali Mnie ani Mego usposobienia. Od stworzenia świata aż do dziś, nie ujrzał Mnie żaden człowiek. To Bóg, który ukazuje się w dniach ostatecznych i pozostaje ukryty pośród ludzi. Mieszka między nimi, prawdziwy i realny, jak płonące słońce i ognisty płomień, pełen mocy i pałający władzą. Nie ma osoby lub rzeczy, której nie osądzą Me słowa, ani jedna osoba czy rzecz, której nie obmyje płonący ogień. W końcu wszystkie narody zostaną pobłogosławione Moimi słowami, a także rozłupane nimi na kawałki. W ten sposób w dniach ostatecznych ludzie zobaczą, że jestem Zbawcą, który powrócił, Bogiem Wszechmogącym, który podbija całą ludzkość. Kiedyś byłem ofiarą za wszystkie grzechy ludzkości, a w dniach ostatecznych stanę się płomieniem słońca, które spali wszelką rzecz, Słońcem sprawiedliwości, które wszystko ujawni. To jest Moje dzieło w dniach ostatecznych. Przyjąłem to imię i jestem pełen tego usposobienia, by wszyscy ludzie mogli zobaczyć we Mnie prawego Boga, a także płonące słońce i płonący ogień. Po to, by wszyscy mogli Mnie czcić, jedynego prawdziwego Boga i by mogli zobaczyć Moją prawdziwą twarz: nie jestem tylko Bogiem Izraelitów, nie jestem też jedynie Odkupicielem – jestem Bogiem wszelkich żyjących stworzeń od nieba przez ziemię po morza”. (z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”).

Zobacz więcej: Najlepsze filmy o Bogu

没有评论:

发表评论