7.12.2019

Filmy o Bogu „Czy wiara w Biblię może reprezentować wiarę w Boga?”

Filmy o bogu, Bóg Wszechmogący, Jezus, zbawienie, Filmy religijne,Kościół Boga Wszechmogącego, Błyskawica ze Wschodu, WIDEO, Klipy filmowe,

Pastorzy i starszyzna wspólnot religijnych trzymają się kurczowo słów Pawła z Biblii, zgodnie z którymi: „Całe Pismo jest natchnione przez Boga”, wierząc zarazem, że Biblia składa się wyłącznie ze słów Bożych.
Czynią też wszystko, co możliwe, aby wywyższać Biblię oraz dawać jej świadectwo, zrównując ją tym samym z Bogiem. Wierzą przy tym, że Biblia stanowi reprezentację Pana i że wiara w Pana jest wiarą w Biblię. Czy Biblia została naprawdę w całości zesłana przez natchnienie Boskie? Czy Pan, czy Bóg zawiera się w Biblii? Czy dzieło Boże doprowadziło do powstania Biblii, czy też może Biblia zapoczątkowała dzieło Boga? Czy Biblia rzeczywiście może reprezentować Pana? Ten krótki film naprowadzi cię na właściwą drogę.

Proszę obejrzeć:


Filmy o Bogu „Czy wiara w Biblię może reprezentować wiarę w Boga?”




Bóg Wszechmogący rzecze: „Ci, dla których ważne są tylko słowa Biblii, a nieważna jest prawda lub podążanie Moim śladem, są przeciwko Mnie, ponieważ ograniczają Mnie wedle Biblii i do Biblii, i bluźnią przeciwko Mnie. Jak tacy ludzie mogliby stanąć przede Mną? Nie zważają na Moje czyny, na Moją wolę ani na prawdę, obsesyjnie trzymając się jedynie słów – słów, które zabijają. Jak tacy ludzie mogliby być ze Mną zgodni?” „Wierzą w Moje istnienie tylko w ramach Biblii. Jestem dla nich tym samym, co Biblia. Bez Biblii nie ma Mnie, a beze Mnie nie ma Biblii. […] że wykorzystują wersety z Biblii do zmierzenia każdego Mojego słowa i potępienia Mnie. Nie dążą do osiągnięcia zgodności ze Mną albo z prawdą, lecz raczej do zgodności ze słowami Biblii, są bowiem przekonani, że jeśli coś nie jest zgodne z Biblią to, bez wyjątku, nie jest Moim dziełem. Czy ludzie ci nie są sumiennymi potomkami faryzeuszy? Żydowscy faryzeusze wykorzystali prawo mojżeszowe do potępiania Jezusa. Nie szukali zgodności z ówczesnym Jezusem, lecz skrupulatnie i co do joty przestrzegali prawa, do tego stopnia, że w końcu przybili niewinnego Jezusa do krzyża, oskarżywszy Go o nieprzestrzeganie prawa Starego Testamentu i o to, że nie był Mesjaszem. […] A ludzie dzisiaj? Chrystus przyszedł, aby uwolnić prawdę, ale oni woleliby raczej wygnać Go spośród ludzi, by uzyskać wstęp do nieba i łaskę. Woleliby raczej całkowicie zaprzeczyć nadejściu prawdy, aby zabezpieczyć interes Biblii, i woleliby ponownie przybić do krzyża Chrystusa powracającego w ciele, aby zapewnić Biblii wieczne istnienie. Jak może człowiek uzyskać Moje zbawienie, skoro jego serce jest podłe, a jego natura jest do mnie nastawiona tak antagonistycznie?”.

Zobacz więcej: Filmy religijne

没有评论:

发表评论