5.03.2019

Muzyka do modlitwy | „Znaczenie modlitwy” Jak zdobyć aprobatę Boga

Hymn uwielbienia,Modlitwa,Błyskawica ze wschodu, Kościół Boga Wszechmogącego, Bóg Wszechmogący,         Muzyka do modlitwy, Słowo Boże, Chrystus, WIDEO, Hymny na wideo,
Drodzy Bracia i Siostry w Chrystusie! Ostatnio  miałam intensywne życie, nie zawsze  mogłam być cicho przed Panem, a nawet zapomniałam modlić się do Boga. Nie mam pokory i cierpliwości wobec ludzi. Nie wiem, o co chodzi.  Słyszałam tę piosenkę dzisiaj, uświadomiłam sobie, że nie mam normalnej więzi z Bogiem, nie modląc się do Boga.
W moim sercu nie ma Boga i nie wiem, jak rozwiązać coś, co wydarzyło się w moim życiu. Teraz rozumiem, że modlitwa jest tak ważna. Chcę się modlić do Boga, poleganie na Bogu, aby rozwiązać moje różne trudności, chcę praktykować słowo Boże w moim życiu. Proszę obejrzeć:



Muzyka do modlitwy | „Znaczenie modlitwy” Jak zdobyć aprobatę Boga

I
Modlitwa jest jedną z dróg, 
by człowiek działać z Bogiem mógł.
Jego Ducha przywołać i dotkniętym przez Boga być.
Im więcej modlisz się, tym bardziej się stajesz,
dotkniętym, oświeconym i silnym.
Tacy ludzie doskonali mogą być.
Im więcej modlisz się, tym bardziej się stajesz, 
dotkniętym, oświeconym i silnym.
Tacy ludzie doskonali mogą być.
II
Ci, którzy nie modlą się są martwi i bez ducha są.
Nie mogą z Bożym dziełem iść, nie mogą dotknięci być.
Nigdy nie modląc się, ci ludzie tracą zwykłe, duchowe życie,
Bóg nie przyjmie ich, zerwali z Bogiem więź.
Nigdy nie modląc się, ci ludzie tracą zwykłe, duchowe życie.
Bóg nie przyjmie ich, zerwali z Bogiem więź.
III
Im więcej modlisz się, tym bardziej się stajesz, 
dotkniętym, oświeconym i silnym.
Tacy ludzie doskonali mogą być.
Im więcej modlisz się, tym bardziej się stajesz, 
dotkniętym, oświeconym i silnym.
Tacy ludzie doskonali mogą być.
Ludzie doskonali mogą, mogą być, mogą być.
Ludzie doskonali mogą być.
z książki „Słowo ukazuje się w ciele”

Zalecenie: Hymn uwielbienia

2 条评论:

  1. Boże, co dzień słowem Twym radujemy się. Ty oświecasz nas każdego dnia.

    回复删除
  2. Ludzie nie kłócą się, nie walczą i nie hańbią imienia Boga,

    回复删除